Administratief medewerker Servicedesk

Wat je bij Digipolis mag verwachten? Een job met een bijzondere missie. Een job met gelijkgestemde collega's, want iedereen hier heeft minstens één ding gemeen: een hart voor de stad.

Als administratief medewerker binnen de Servicedesk ben je verantwoordelijk voor de aankoop van de client hardware en dit binnen de gestelde richtlijnen en procedures. Je bent een intermediair tussen de eindgebruikers en leveranciers en je werkt intensief samen met je collega’s van de verschillende teams binnen de Servicedesk. Bovendien sta je in voor het efficiënt en effectief beheer van de CMDB.

Aankoop client infrastructuur

  • Je staat in voor het volledige aankoopproces van de client hardware. Dit wil zeggen dat je offertes opvraagt, prijzen en voorwaarden vergelijkt en orders plaatst en opvolgt.

  • Je onderhoudt de contacten met de leveranciers en bewaakt de naleving van de afgesproken leveringstermijnen en de conformiteit van de leveringen.

  • Je garandeert een correcte en regelmatige informatiestroom naar de klant. Je informeert hen over de leveringstermijn en houdt hen op de hoogte over de voortgang van het bestelproces.

  • Je staat in voor de administratieve verwerking van het ontvangen materiaal.

  • Je doet de opvolging en controle van de binnenkomende facturen.

CMDB Beheer

  • Je staat in voor de registratie en de verwerking van de hardware gerelateerde configuratie items.

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over de CMDB.

  • Je onderzoekt en verifieert op regelmatige basis de integriteit van de CMDB.

  • Je rapporteert over het functioneren van het configuratie management.

  • Je zorgt mee voor het actueel houden van de handleidingen over CMDB beheer.

Jij

  • hebt een bachelor diploma of bent gelijkwaardig door ervaring.

  • kan op een constructieve en professionele manier samenwerken met collega’s doorheen de organisatie en houdt van werken in teamverband.

  • bent in staat zelfstandig en probleemoplossend te werken.

  • werkt nauwkeurig en kan je eigen werkzaamheden efficiënt uitvoeren door goed te plannen.

  • denkt mee na over verbeteringen waardoor processen efficiënter en effectiever gaan verlopen.

  • hebt een open, eerlijke en professionele houding.

  • bent flexibel, stressbestendig en een echte doorzetter.

  • kan goed het overzicht bewaren en inspelen op afwijkende situaties.

  • werkt klantgericht en investeert in een gezonde lange termijnrelatie met de klanten.

Bovendien

  • heb je een stevige dosis maturiteit.

  • ben je een gedreven en dynamisch persoon en uitermate communicatief.

  • heb je kennis van ITIL.

  • heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een positieve instelling.

Wij

  • selecteren enkel op basis van je kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht je geslacht, gender, afkomst, leeftijd of handicap.

  • werken met veel enthousiasme voor een ‘vree wijze’ stad en gaan samen met onze collega’s bij stad, OCMW, politie en brandweer de uitdaging aan om met onze innovatieve IT projecten een onmiddellijke en concrete impact te hebben op de Gentse samenleving.

  • geven vertrouwen aan onze medewerkers om te handelen in functie van duidelijke doelstellingen.

  • luisteren en werken samen om de werkomgeving verder vorm te geven in functie van de noden van elk team.

  • geven onze medewerkers de nodige ruimte om hun talenten en creativiteit te ontplooien.

  • zijn gebeten door IT, werken resultaatgericht en kostenefficiënt.

  • streven naar een doorgedreven technische expertise, sterke sociale vaardigheden, een oprechte betrokkenheid en een correcte professionele houding.

  • hebben extra legale voordelen zoals werken 2.0, dertiende maand, min. 35 vakantiedagen, maaltijdcheques (€7), een gratis hospitalisatieverzekering voor jou, de partner waarmee je samenwoont/echtgenoot en je kinderen, groepsverzekering, fietsvergoeding, gratis abonnement openbaar vervoer, laptop en gsm.

Je kan solliciteren tot  27 januari 2019. Is deze datum verstreken, bezorg ons dan zeker nog je cv. Mochten we geen passende kandidaat vinden, dan kom je mogelijk nog in aanmerking voor deze vacature.

Digipolis 7-08 deel 1-89.jpg

Sollicitatieproces

Zin om van de stad jouw job te maken? Vul het online registratieformulier in en start een bijzondere missie. Zijn we overtuigd van jouw hart voor de stad? Dan nodigen we jou uit voor een interview. Afhankelijk van de functie die je wil invullen volgen er nog een aantal testen. We geven jou ook graag een zelfstandige opdracht, zo zijn we zeker dat jij de juiste persoon bent om samen met ons de stad digitaal vorm te geven. Na een positief gesprek met één van onze directieleden ben je helemaal klaar om de stad te gaan verkennen.

Digipolis Gent

Bellevue 1, 9000 Gent

Zin om voor Gent te werken? Cuberdons snoepen op de Kouter en iBeacons spotten bij de Krook. Bij Digipolis maak je van de stad jouw job en bouw je mee aan innovatieve projecten die het leven van duizenden Gentenaren beter maken.