IT Support Medewerker 

Wat je bij Digipolis mag verwachten? Een job met een bijzondere missie. Een job met gelijkgestemde collega's, want iedereen hier heeft minstens één ding gemeen: een hart voor de stad.

Ben je een technische duizendpoot, duik je graag wat dieper in de materie om zaken uit te puzzelen en vind je het een uitdaging om mensen verder te helpen en te ondersteunen? 

Dan is dit de geknipte job voor jou!

Jij

  • bent samen met je collega’s het centraal aanspreekpunt voor IT problemen, vragen en klachten in en over de digitale werkomgeving.
  • bent mee verantwoordelijk voor de herkenning,  analyse en oplossing van meer complexere en/of structurele en/of aanslepende cliënt en kleinere netwerk gerelateerde problemen.
  • bent de brug tussen onze klanten bij deze problemen.
  • ondersteunt je collega’s en de sectorverantwoordelijke in de verdere uitbouw van de technische omkadering van ITS.
  • bent mee het aanspreekpunt binnen verschillende kleine projecten in het kader van werkplekbeheer, softwaredistributie, enzovoort.
  • bent goed georganiseerd zodat je klanten snel en efficiënt verder kan helpen met het afhandelen van hun verzoeken.
  • bent zeer goed op de hoogte van alle diensten, producten en systemen die bij de verschillende klanten gebruikt worden. 

Bovendien

  • heb je een A2 diploma.
  • ben je sterk klantgericht, geduldig en klantvriendelijk.
  • heb je een brede kennis van en ervaring met een Microsoft-omgeving (MS Office, Internet Explorer, Windows 7,8,10).
  • heb je een algemene kennis van hard- en software op netwerkniveau (patching, Cisco, VPN, …).
  • heb je inzichtelijke kennis wat internet en netwerken betreft.
  • heb je interesse en inzicht in het opzetten en onderhouden van IT platformen die de werking van een servicedesk faciliteren.
  • kan je efficiënt problemen analyseren en oplossen.
  • kan je prioriteiten leggen mbt planning en problemen.
  • ben je stressbestendig.
  • ben je taalvaardig in telefonische en elektronische correspondentie.
  • is een administratieve opvolging van je taken geen verplichting maar een noodzakelijkheid.
  • neem je verantwoordelijkheid en initiatief.
  • ben je zelfstandig mbt projectwerking en escaleer je wanneer nodig.
  • ben je leergierig en blijf je up to date.

Wij

  • geloven in zelfsturende teams waarin kennisdeling, persoonlijke evolutie waar teamgeest centraal staan.
  • duwen elkaar en onze klanten telkens opnieuw vooruit, met innoverende technologieën en methodes.
  • bouwen mee aan de digitale toekomst van Antwerpen en geven hiervoor elke dag het beste van onszelf.
  • hebben extra legale voordelen zoals werken 2.0, dertiende maand, min. 35 vakantiedagen, maaltijdcheques (€7), een gratis hospitalisatieverzekering voor jou, de partner waarmee je samenwoont/echtgenoot en je kinderen, groepsverzekering, fietsvergoeding, gratis abonnement openbaar vervoer, laptop en gsm.

We sluiten deze vacature af op 16 augustus 2018. Is deze datum verstreken, bezorg ons dan zeker nog je cv. Mochten we geen passende kandidaat vinden, dan kom je mogelijk nog in aanmerking voor deze vacature.

Digipolis 7-08 deel 1-89.jpg

Sollicitatieproces

Zin om van de stad jouw job te maken? Vul het online registratieformulier in en start een bijzondere missie. Zijn we overtuigd van jouw hart voor de stad? Dan nodigen we jou uit voor een interview. Afhankelijk van de functie die je wil invullen volgen er nog een aantal testen. We geven jou ook graag een zelfstandige opdracht, zo zijn we zeker dat jij de juiste persoon bent om samen met ons de stad digitaal vorm te geven. Na een positief gesprek met één van onze directieleden ben je helemaal klaar om de stad te gaan verkennen.

Digipolis 7-08 deel 2-90.jpg

Digipolis Antwerpen

Generaal Armstrongweg 1, 2020 Antwerpen

Zin om voor Antwerpen te werken? Een frietje steken op het Eilandje en iBeacons spotten bij de Boerentoren. Bij Digipolis maak je van de stad jouw job en bouw je mee aan innovatieve projecten die het leven van duizenden Antwerpenaren beter maken.