IT Support Medewerker 

Wat je bij Digipolis mag verwachten? Een job met een bijzondere missie. Een job met gelijkgestemde collega's, want iedereen hier heeft minstens één ding gemeen: een hart voor de stad.

Jij

  • bent het centraal aanspreekpunt voor IT problemen, vragen en klachten in en over de digitale werkomgeving.
  • bent mee verantwoordelijk voor de herkenning, analyse en oplossing van meer complexere en/of structurele en/of aanslepende cliënt en kleinere netwerk gerelateerde problemen.
  • bent het aanspreekpunt en brugfiguur bij deze problemen.
  • ondersteunt en adviseert de sectorverantwoordelijke in de verdere uitbouw van de technische omkadering van ITS.
  • bent aanspreekpunt en je coördineert verschillende kleine projecten i.k.v. werkplekbeheer, softwaredistributie, … . 
  • bent goed georganiseerd zodat je snel en efficiënt de klanten kan verderhelpen met het afhandelen van hun verzoeken.
  • vind een administratieve opvolging en verwerking van je taken belangrijk en je ziet dit bijgevolg niet als een verplichting, maar als een noodzaak om je perfect te organiseren.
  • bent zeer goed op de hoogte van alle diensten, producten en systemen die bij de verschillende klanten gebruikt worden. 

Bovendien

  • heb je een bachelor diploma of gelijk door ervaring.
  • ben je sterk klantgericht, geduldig en klantvriendelijk.
  • heb je een brede kennis en ervaring met een Microsoftomgeving (MS Office, Internet Explorer, Windows 7,8,10).
  • heb je een algemene kennis van hard- en software op netwerkniveau (patching, cisco, VPN …).
  • heb je inzichtelijk kennis wat internet en netwerken betreft.
  • heb je interesse en inzicht in het opzetten en onderhouden van Service Desk faciliterende IT platformen.
  • kan je efficiënt problemen analyseren en oplossen.
  • kan je prioriteiten leggen mbt planning en problemen.
  • ben je stressbestendig.
  • kan jij zowel schriftelijk als mondeling helder en vlot communiceren op maat van je gesprekspartner.

Wij

  • geloven in zelfsturende teams waarin kennisdeling, persoonlijke evolutie waar teamgeest centraal staan.
  • duwen elkaar en onze klanten telkens opnieuw vooruit, met innoverende technologieën en methodes.
  • bouwen mee aan de digitale toekomst van Antwerpen en geven hiervoor elke dag het beste van onszelf.
  • hebben extra legale voordelen zoals werken 2.0, dertiende maand, min. 35 vakantiedagen, maaltijdcheques (€7), een gratis hospitalisatieverzekering voor jou, de partner waarmee je samenwoont/echtgenoot en je kinderen, groepsverzekering, fietsvergoeding, gratis abonnement openbaar vervoer, laptop en gsm.

We sluiten deze vacature af op 31 maart 2018. Is deze datum verstreken, solliciteer dan alsnog. Mocht er geen passende kandidaat gevonden worden, kom je mogelijks nog in aanmerking voor deze vacature.

Digipolis 7-08 deel 1-89.jpg

Sollicitatieproces

Zin om van de stad jouw job te maken? Vul het online registratieformulier in en start een bijzondere missie. Zijn we overtuigd van jouw hart voor de stad? Dan nodigen we jou uit voor een interview. Afhankelijk van de functie die je wil invullen volgen er nog een aantal testen. We geven jou ook graag een zelfstandige opdracht, zo zijn we zeker dat jij de juiste persoon bent om samen met ons de stad digitaal vorm te geven. Na een positief gesprek met één van onze directieleden ben je helemaal klaar om de stad te gaan verkennen.

Digipolis 7-08 deel 2-90.jpg

Digipolis Antwerpen

Generaal Armstrongweg 1, 2020 Antwerpen

Zin om voor Antwerpen te werken? Een frietje steken op het Eilandje en iBeacons spotten bij de Boerentoren. Bij Digipolis maak je van de stad jouw job en bouw je mee aan innovatieve projecten die het leven van duizenden Antwerpenaren beter maken.