Medewerker Servicedesk - team clientbeheer & support

Wat je bij Digipolis mag verwachten? Een job met een bijzondere missie. Een job met gelijkgestemde collega's, want iedereen hier heeft minstens één ding gemeen: een hart voor de stad.

Als medewerker Servicedesk ga je voltijds aan de slag bij het team Clientbeheer en Support. Je bent mee verantwoordelijk voor de analyse en de oplossing van complexe, structurele en/of aanslepende client gerelateerde problemen. Je bent dan ook het aanspreekpunt en de brugfiguur hiervoor.

Vind je het bovendien een uitdaging om nieuwe vragen, configuraties en/of technologieën te toetsen op hun mogelijkheden en haalbaarheid? Dan is dit de perfecte job voor jou!  Vanuit jouw rol werk je mee aan de implementatie van deze nieuwe technologieën. Je aanpak is planmatig en je stelt realistische mijlpalen.

Verder rekenen we op jou voor een optimale werking van onze client omgeving en het permanent aansporen tot verbetering waar mogelijk.

Jij

  • hebt een diploma hoger secundair onderwijs, bij voorkeur in de richting Informatica.

  • hebt een grondige kennis van Microsoft Desktop Operating Systemen (Windows 10 en Windows 7).

  • houdt van een zeer projectmatige aanpak en volgt op van intake tot oplevering.

  • hebt goede analytische vaardigheden en slaagt erin om stabiele oplossingen te implementeren.

  • neemt graag de verantwoordelijkheid en bent in staat zelfstandig en probleemoplossend te werken. 

  • bent taalvaardig en je kan zowel mondeling als schriftelijk helder en vlot communiceren. 

  • hebt kennis van scripten/packagen met Powershell, Advanced Installer, en andere script technieken. 

  • hebt ervaring met het distributieplatform Altiris (bij voorkeur meerdere systemen). 

  • kent Windows Patch Management.

  • hebt kennis van AD en policy.

  • vindt de administratieve opvolging van je taken en mijlpalen geen verplichting, maar een noodzakelijkheid.

  • kan heldere en gestructureerde rapporten opstellen.

  • kan op een constructieve en professionele manier samenwerken met collega’s doorheen de organisatie en houdt van werken in teamverband. 

  • neemt graag verantwoordelijkheid en bent in staat zelfstandig en probleemoplossend te werken. 

  • werkt zelfstandig opdrachten uit en bewaakt de prioriteiten binnen het eigen domein. 

  • werkt klantgericht en investeert in een gezonde lange termijnrelatie met de klanten. 

Bovendien

  • heb je een stevige dosis maturiteit en ben je stressbestendig. 

  • ben je een gedreven en dynamisch persoon en uitermate communicatief. 

  • lever je nauwkeurig en verzorgd werk af. 

  • kan je problemen kanaliseren en denk je probleemoplossend. 

Wij

  • selecteren enkel op basis van je kwaliteiten en vaardigheden, ongeacht je geslacht, gender, afkomst, leeftijd of handicap.

  • werken met veel enthousiasme voor een ‘vree wijze’ stad en gaan samen met onze collega’s bij stad, OCMW, politie en brandweer de uitdaging aan om met onze innovatieve IT projecten een onmiddellijke en concrete impact te hebben op de Gentse samenleving.

  • geven vertrouwen aan onze medewerkers om te handelen in functie van duidelijke doelstellingen.

  • luisteren en werken samen om de werkomgeving verder vorm te geven in functie van de noden van elk team.

  • geven onze medewerkers de nodige ruimte om hun talenten en creativiteit te ontplooien.

  • zijn gebeten door IT, werken resultaatgericht en kostenefficiënt.

  • streven naar een doorgedreven technische expertise, sterke sociale vaardigheden, een oprechte betrokkenheid en een correcte professionele houding.

  • hebben extra legale voordelen zoals werken 2.0, dertiende maand, min. 35 vakantiedagen, maaltijdcheques (€7), een gratis hospitalisatieverzekering voor jou, de partner waarmee je samenwoont/echtgenoot en je kinderen, groepsverzekering, fietsvergoeding, gratis abonnement openbaar vervoer, laptop en gsm.

Je kan solliciteren tot  27 januari 2019. Is deze datum verstreken, bezorg ons dan zeker nog je cv. Mochten we geen passende kandidaat vinden, dan kom je mogelijk nog in aanmerking voor deze vacature.

Digipolis 7-08 deel 1-89.jpg

Sollicitatieproces

Zin om van de stad jouw job te maken? Vul het online registratieformulier in en start een bijzondere missie. Zijn we overtuigd van jouw hart voor de stad? Dan nodigen we jou uit voor een interview. Afhankelijk van de functie die je wil invullen volgen er nog een aantal testen. We geven jou ook graag een zelfstandige opdracht, zo zijn we zeker dat jij de juiste persoon bent om samen met ons de stad digitaal vorm te geven. Na een positief gesprek met één van onze directieleden ben je helemaal klaar om de stad te gaan verkennen.

Digipolis Gent

Bellevue 1, 9000 Gent

Zin om voor Gent te werken? Cuberdons snoepen op de Kouter en iBeacons spotten bij de Krook. Bij Digipolis maak je van de stad jouw job en bouw je mee aan innovatieve projecten die het leven van duizenden Gentenaren beter maken.